Δελτίο τύπου ΕΕΕΕΚ Ιεράπετρας Erasmus plus 2017

Δελτιο Τύπου Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Ιεράπετρας – Εrasmus + Ισπανία 2017

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Κινητικότητας του τομέα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Erasmus+ 2016, με κωδικό 2016-1-ΕL01-ΚΑ102-022793 από το Ε.E.Ε.ΕΚ. Ιεράπετρας στην Βαλένθια της Ισπανίας από τις 7 έως τις 22 Μαΐου 2017, με τίτλο : Children with special needs, as future professionals, meet Spanish cuisine” (Παιδιά με ειδικές ανάγκες, ως μελλοντικοί επαγγελματίες, γνωρίζουν την Ισπανική κουζίνα).

Χώρα υποδοχής επιλέχθηκε η Ισπανία επειδή διαθέτει κοινωνικές, οικονομικές, εργασιακές δομές, ανάλογες με την χώρα μας, γλώσσα που φωνητικά και γραμματικά μπορούσε να προφερθεί πιο εύκολα από τους μαθητές μας καθώς και κουλτούρα παρόμοια με την Ελληνική. Φορέας υποδοχής επιλέχτηκε ο οργανισμός ESMOVIA που εδρεύει στην Βαλένθια Ισπανίας, λόγω της εμπειρίας που διαθέτει στην υλοποίηση προγραμμάτων Erasmus+. Η θεματική ενότητα που μας ενδιέφερε αφορούσε την Ισπανική κουζίνα.

Στόχοι του προγράμματος:

  • Γνωριμία με την Ισπανική κουζίνα, τα υλικά που χρησιμοποιεί και την ευρύτερη κουλτούρα που την διέπει.
  • Εκπαίδευση στην παρασκευή Ισπανικών πιάτων.
  • Σύγκριση –αναγνώριση κοινών στοιχείων με την Ελληνική παραδοσιακή Μαγειρική (σε σχέση με τον τρόπο, τα υλικά και την φιλοσοφία της Μαγειρικής).
  • Ανάπτυξη πειραματισμού και νεωτερισμού.
  • Ανάπτυξη διαπολιτισμικής συνείδησης και σκέψης στον τομέα της Μαγειρικής.
  • Υιοθέτηση διαπολιτισμικών στοιχείων συμπεριφοράς στη Μαγειρική.
  • Περαιτέρω μάθηση και προώθηση εκμάθησης της Ισπανικής γλώσσας.
  • Παρότρυνση ανάπτυξης της επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών (καθώς διακρίνονται από χαμηλή κοινωνικότητα και επικοινωνία).
  • Η συγκεκριμένη κατάρτιση έχει ως απώτερο σκοπό την βελτίωση του επιπέδου των βασικών τους δεξιοτήτων και την απόκτηση νέων απαραίτητων γνώσεων προκειμένου μετά τις σπουδές τους να έχουν περισσότερα εφόδια για την ανεύρεση εργασίας.

Σε συνεργασία με τον φορέα υποδοχής (ESMOVIA) και με το ειδικευμένο προσωπικό τους πραγματοποιήθηκαν βιωματικά εργαστήρια πρακτικής για τους μαθητές καθώς και επισκέψεις σε:

-          εκπαιδευτικές μονάδες παρασκευής Ισπανικών πιάτων (ιδιωτικές και μη), -

-          ξενοδοχεία,

-          ξενοδοχειακές μονάδες με προσωπικό ΑμΕΑ,

-          γαστρονομικές σχολές,

-          εστιατόρια,

-          χώροι καλλιεργήσιμων εκτάσεων παραδοσιακών Ισπανικών φυτών,

-          εργοστάσιο παρασκευής του γνωστού γιαουρτιού Danone ,

-          εργοστάσιο παρασκευής σοκολάτας (η γνωστή στην Ισπανία Valor )καθώς

-          διακεκριμένο εργαστήριο αρτοποιίας- ζαχαροπλαστικής.

 

Αποτελέσματα του προγράμματος:

Σε ατομικό επίπεδο:

  • Απόκτηση γνώσεων πάνω σε θέματα Ισπανικής κουζίνας
  • Βελτίωση κοινωνικών δεξιοτήτων
  • Αυτενέργεια, δημιουργικότητα και ανακάλυψη μέσω συνεργατικών διεργασιών
  • ‘Έμπνευση και δυνατότητα δημιουργικής έκφρασης με αφορμή τα ερεθίσματα που δέχτηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ισπανία σε σχέση με την μαγειρική.

Σε ομαδικό επίπεδο:

  • Εκμάθηση διαμέσου ομαδικής συμμετοχής και αλληλεπίδρασης
  • Δυνατότητα διαχείρισης συμπεριφορών και συναισθημάτων στην ομάδα
  • Ανάπτυξη φιλικών σχέσεων μέσω της ομάδας

Σε οικογενειακό –κοινωνικό επίπεδο

  • Καλλιέργεια σκέψης και πιο ώριμης συμπεριφοράς μετά την επιστροφή τους από την Βαλένθια.
  • Συνεργασία ως προς την κατεύθυνση αυτονομίας και αυτενέργειας σε σχέση με την συμπεριφορά τους και την προσωπική τους φροντίδα τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο όσον αφορά τα εργαστήρια.
  • Ενίσχυση των διαπροσωπικών τους σχέσεων προβάλλοντας πιο σωστά τον εαυτό τους ως ανερχόμενοι επαγγελματίες.

 

Οι καθηγητές που συμμετείχαν:

  • Χριστοδουλάκης Εμμανουήλ ΠΕ 18-35,
  • Βοσκοπούλη Δέσποινα ΠΕ 30,
  • Φαρμακιώτη Σεβαστή ΠΕ 02.50,
  • Σταυρακάκη Ευαγγέλια 18-12.50

 

Έγκριση νέου προγράμματος Erasmus+ για μαθητές-τριες

Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι εγκρίθηκε η χρηματοδότηση νέου σχεδίου με τίτλο «Διερευνώντας νέες μεθόδους βιο-καλλιεργειας»

Η χώρα με την οποία θα συνεργαστεί το σχολείο μας είναι η Ιταλία.

 

Το σχολείο μας θα συμμετάσχει στις «Δράσεις για τον εορτασμό για τα 30 χρόνια Erasmus» που διοργανώνεται από την Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Κρήτης

 

ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΣΠΑ

«Πρόγραμμα Μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης Μαθητών με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες - ΑΠ1» (MIS 520704), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες - ΑΠ6» (MIS 5000044), «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού - ΑΠ3» (MIS 453706)

του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», του ΕΣΠΑ 2007-2013 και του ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020

Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.

Έχοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες ? προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.

Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Στις 3 και 4 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη εκδρομή του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Ιεράπετρας στο ΚΠΕ Ανωγείων. Την μετακίνηση των μαθητών ανέλαβε δωρεάν ο Δήμος Ιεράπετρας και τον ευχαριστούμε θερμά. Ευχαριστούμε επίσης και τα πρακτορεία τα οποία εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την μεταφορά τους.

 

 

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ 2014-2015:

 

 

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ- ΑΠ 1,2,3»

ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΕΣΠΑ 2007-2013

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις. 

Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες ? προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.

Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).

Οι κύριες Δράσεις της  Πράξης είναι οι ακόλουθες:

  1. Δράση 1: Εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Η Δράση 1 περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες υποστηρικτικές υπηρεσίες για την αποτελεσματική οργάνωση, διοίκηση και διαχείριση της Πράξης, καθώς επίσης και την πρόσληψη και μισθοδοσία των Εκπαιδευτικών μέσω των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών για την εφαρμογή των καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Επίσης, περιλαμβάνει την πρόσληψη και μισθοδοσία του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του αναγκαίου Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ). Επιπροσθέτως, περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες δημοσιότητας για την ορθή προβολή της Πράξης και διάχυσης των αποτελεσμάτων της.
  2. Δράση 2: Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών (σύμβουλοι ειδικής και γενικής αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων) και εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Η συγκεκριμένη Δράση περιλαμβάνει την υλοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων σχολικών συμβούλων ειδικής αγωγής και γενικής αγωγής, οι οποίοι λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές για τη ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Οι σχολικοί σύμβουλοι αναλαμβάνουν τη διαδικασία επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας με τη χρήση των Τ.Π.Ε. για την εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τη διάχυση της γνώσης.
  3. Δράση 3: Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών και Συγκέντρωση και Συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων. Η Δράση 3 περιλαμβάνει την ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής που έχουν αναπτυχθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, τη συγκέντρωση και συμπλήρωση εκπαιδευτικού υλικού, λογισμικών και ειδικών εργαλείων για άμεση αξιοποίηση από τους εκπαιδευτικούς για την εξατομικευμένη υποστήριξη της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  4. Δράση 4: Φυσικό αντικείμενο της δράσης είναι η αποτίμηση της υλοποίησης της Πράξης.
 

 

Επίσκεψη 3ου Γυμνασίου Ιεράπετρας

 

Την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου το 3ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας επισκέφτηκε το σχολέιο μας. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και ξεναγήθηκαν από τους καθηγητές του ΕΕΕΕΚ στα εργαστήρια Τουριστικών Επαγγελμάτων, Βιολογικής Καλλιέργειας και στην αίθουσα Γυμναστικής. Έτσι οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου  προσέγγισαν βιωματικά την καθημερινότητα του ΕΕΕΕΚ και συνομίλησαν με τους μαθητές μας.

 

<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 3

FacebookTwitterGoogle BookmarksRSS Feed

ΕΔΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ