«ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΤΟ ΚΠΕ ΑΝΩΓΕΙΩΝ »

«ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΟΥ Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΣΤΟ ΚΠΕ ΑΝΩΓΕΙΩΝ »

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ανακοινώνει ότι οι μαθητές του προτίθενται να πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Ανωγείων.

Προβλέπεται αναχώρηση από το ΕΕΕΕΚ Ιεράπετρας την Τετάρτη 3-6-2015 στις  8.30 π.μ. και επιστροφή στην Ιεράπετρα στις 4-6-2015  στις 6.30 μ.μ.

Προβλεπόμενος αριθμός συμμετεχόντων μαθητών 18.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί και γονείς 15. Συνολικά 33 άτομα.

Το πρόγραμμα προβλέπει επίσκεψη στο ΚΠΕ Ανωγείων στα Ανώγεια και μετακινήσεις στην ευρύτερη περιοχή σύμφωνα με το πρόγραμμα της επίσκεψης.

Παρακαλούνται τα ταξιδιωτικά γραφεία τα οποία πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις (ειδικό σήμα ΕΟΤ, άδεια λειτουργίας) και ενδιαφέρονται να αναλάβουν την υλοποίηση της εκδρομής να αποστείλουν κλειστές προσφορές στο σχολείο μέχρι 22/05/2015 ημέρα Παρασκευή το αργότερο στις 10.00 πμ.

Η αποσφράγιση των προσφορών θα γίνει την ίδια μέρα μετά τη λήξη της παραπάνω προθεσμίας. Προσφορές που θα καθυστερήσουν λόγω ταχυδρομείου δε θα γίνουν αποδεκτές. Η αποσφράγιση θα γίνει παρουσία Επιτροπής όπως προβλέπεται από το νόμο.


         Ο Διευθυντής        

Εμμανουήλ  Χριστοδουλάκης


 

 

 

ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ 2014-2015:

 

 

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ- ΑΠ 1,2,3»

ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΕΣΠΑ 2007-2013

Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις. 

Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες ? προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχε ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.

Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού.

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστε να εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικού που έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλων δράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέων του. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).

Οι κύριες Δράσεις της  Πράξης είναι οι ακόλουθες:

  1. Δράση 1: Εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Η Δράση 1 περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες υποστηρικτικές υπηρεσίες για την αποτελεσματική οργάνωση, διοίκηση και διαχείριση της Πράξης, καθώς επίσης και την πρόσληψη και μισθοδοσία των Εκπαιδευτικών μέσω των Ενιαίων Πινάκων Αναπληρωτών για την εφαρμογή των καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας. Επίσης, περιλαμβάνει την πρόσληψη και μισθοδοσία του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του αναγκαίου Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ). Επιπροσθέτως, περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες δημοσιότητας για την ορθή προβολή της Πράξης και διάχυσης των αποτελεσμάτων της.
  2. Δράση 2: Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών (σύμβουλοι ειδικής και γενικής αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων) και εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Η συγκεκριμένη Δράση περιλαμβάνει την υλοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων σχολικών συμβούλων ειδικής αγωγής και γενικής αγωγής, οι οποίοι λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές για τη ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Οι σχολικοί σύμβουλοι αναλαμβάνουν τη διαδικασία επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε θέματα καινοτόμων προγραμμάτων διδασκαλίας με τη χρήση των Τ.Π.Ε. για την εξατομικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τη διάχυση της γνώσης.
  3. Δράση 3: Ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών και Συγκέντρωση και Συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων. Η Δράση 3 περιλαμβάνει την ανάπτυξη Οδηγού Διαφοροποίησης των Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής που έχουν αναπτυχθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, τη συγκέντρωση και συμπλήρωση εκπαιδευτικού υλικού, λογισμικών και ειδικών εργαλείων για άμεση αξιοποίηση από τους εκπαιδευτικούς για την εξατομικευμένη υποστήριξη της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  4. Δράση 4: Φυσικό αντικείμενο της δράσης είναι η αποτίμηση της υλοποίησης της Πράξης.
 

 

Επίσκεψη 3ου Γυμνασίου Ιεράπετρας

 

Την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου το 3ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας επισκέφτηκε το σχολέιο μας. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και ξεναγήθηκαν από τους καθηγητές του ΕΕΕΕΚ στα εργαστήρια Τουριστικών Επαγγελμάτων, Βιολογικής Καλλιέργειας και στην αίθουσα Γυμναστικής. Έτσι οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου  προσέγγισαν βιωματικά την καθημερινότητα του ΕΕΕΕΚ και συνομίλησαν με τους μαθητές μας.

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Ιεράπετρας ευχαριστεί το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο «ΔΕΣΜΟΣ» για την πρωτοβουλία του να εφοδιάσει το σχολείο μας με πετρέλαιο θέρμανσης. Το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. σας ευχαριστεί πολύ για αυτήν την ευγενική χειρονομία σας.

 

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επίσκεψη στο ΚΠΕ Βάμου του ΕΕΕΕΚ Ιεράπετρας

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επίσκεψη στο ΚΠΕ Βάμου του ΕΕΕΕΚ Ιεράπετρας

 

<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 2 από 3

FacebookTwitterGoogle BookmarksRSS Feed

ΕΔΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ